Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Eva - 27 juli 2009 10:42

.. på formen inför Kalmar och mördarsniglarna i vår ny trädgård.
Vi börjar med Kalmar. Som jag satsar absolut mest på.
Nu är det mindre än en vecka till start. Och jag hoppas att formen kommer med stormsteg denna vecka.
Ska träna alla tre grenar idag. Jag har redan sprungit i regnet och snart ska jag simma ute, väntar och hoppas att regnet ska ge med sig innan jag ska cykla. Sedan blir det mest vila och laddning fram till på lördag.
Starten går kl. 07.00 vid Kattrumpan, Kalmar. Distansen är 3800 m siming, 180 km cykel och 42 km löpning. Så håll tummarna, hårt ;)

Vad det gäller mördarsniglarna så tänkte jag först låta dem vara men till slut fick jag nog. De är så slemmig och läskiga och till ingen nytta vad jag vet. Så nu har jag gett mig in på jakten på dem och det betyder att jag någon gång då och då går ut med min speciella snigelsax och klipper av alla jag ser, Hitills har det gått bra, eller vad man kan säga. Brukar bli en si så där 15-20 klipp på en kväll.

 Är  man på jakt så är man :)) 

Ovido - Quiz & Flashcards