Direktlänk till inlägg 1 november 2007

Onsdag

Av Eva - 1 november 2007 03:39

Igår kväll kom min cykel!
Och idag har jag skruvat ihop den och testat den. Verkar helt ok.
Det känns skönt.
Annars idag har vi simmat, i pool och joggat lite.
Och sett några trevliga djur. När vi sprang såg vi en sköldpadda, och från vår balkong så jag och Tove delfiner. Eller vi tror att det var delfiner iallafall, det var på lång håll men det såg ut så. Annars var det kanske ett gång hajar... Nej allvarligt talat så tror jag att det var delfiner, Ted, Timo och killarna (Timos 3 barn som också är med)har också sett delfiner idag.

Nu ikväll när jag följde med Toveoch Ted ner till stranden, för att de skulle bada, såg vi en snabb vit krabba också...
Jag badade inte, jag höll vaktade handdukarna. Är en riktigt badkruka... Gillar inte att bada, håller mig helst på land.

Idag när vi kom till poolen och skulle byta om så fick vi syns på Jonas (Colting) och Annika. Jonas skulle också simma, så det var ett roligt sammanträffande. De kom igårkväll, så vi visste att de var i krokarna men inte att de skulle simma...

Just ja, glömde en viktig sak som hänt idag. Vi har registrerat oss. Skönt att ha de gjort. Imorgon är det racemöte och pastaparty.
Så nu börjar det att dra ihop sig.......
Ska bli kul att tävla.
Jag längtar ibland, och är nervös ibland. Just nu känns formen sådär men jag tror mest att det är för att man är nervös och ser "alla" andra triathleter som ser supersnabba ut nästa allihopa.
Då bli jag nervös. Men det är skönt att vi är några stycken som är här. Det är kul och man får annat att tänka på.


 
 
camilla

camilla

1 november 2007 09:31

Ta det cool tjejen. Du är urstark och i värsta formen. Det är ett bra tecken att kroppen känns lite seg ett par dagar innan tävling. Det brukar min tränare Bo säga. Det betyder att den sparar energi och laddar inför tävlingen. Kör hårt och hälsa Ted och Tove att jag håller tummarna så att de blir blå.

http://www.camillalindholm.com

 
Ingen bild

Christian

1 november 2007 12:25

Du är ju också snabb, så det borde väl vara dom andra som blir nervösa :)
Lycka till imorgon :)

 
Ingen bild

Familjen Sandqvist

1 november 2007 12:27

Lycka till!!

 
Linda

Linda

1 november 2007 15:08

Läste på aftonbladet att en storm är på väg in över Florida...inte där ni befinner er får vi hoppas. Lycka till!

http://www.lindaeriksson.com

 
Ingen bild

Andreas & Lisa & Viggo

1 november 2007 16:27

Lycka till! Vi skall följa er allihop på Ironmanlive.com

 
Ingen bild

jacob

1 november 2007 17:38

jag blir nervös

 
Ingen bild

Fan II

1 november 2007 22:30

Du ser inte bara snabb ut, du är super snabb! Lycka till!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 10 maj 2010 23:07

Här kommer jag att blogga fortsättningsvis http://twitter.com/thuleadventure www.thuleadventureteam.com www.evanystrom.comhttp://www.facebook.com/#!/pages/Thule-Adventure-Team/264798978667?ref=ts  Thule Adventure teams "fan club" på facebook. G...

Av Eva - 1 maj 2010 08:27

Grått ute och regnet hänger i luften idag igen. Var är solen kan man ju undra?! Verkar som att det ska bli lite bättre väder imorgon, man kan ju alltid hoppas på det. Ska iväg och simma snart, inomhus   . Satt och läste Outside träning 2010 till ...

Av Eva - 30 april 2010 18:54

Ledig dag = cykeldag. Blev ett långpass på cykeln idag. Hade tur och klarade mig rätt bra från regn under passet. Fick ta av och på regnjackan ett par gånger bara :) Just nu regnar det desto mer. I Kina gick det också bra även om teamet hade det tu...

Av Eva - 28 april 2010 15:53

Förmiddagens cykelpass vimlade av fina vitsippor i skog och mark! Kan tänka mig att eftermgens löppass kommer att kantas av ännu fler vitsippor! Det är härligt med vår! I Kina går det bra. Thule Adventure Team vann första etappen och blev tvåa på...

Av Eva - 25 april 2010 21:25


I torsdags åkte Martin till Kina för att tävla i Baise International Outdoor Quest‏. Tävlingen startar i morgon måndag och är en fyra dagars etapp tävling.Thule Adventure team i Kina består av:  Richard och Elina Ussher, Martin och Karl ( ej me...

Ovido - Quiz & Flashcards