Alla inlägg den 8 november 2007

Av Eva - 8 november 2007 16:06

Nu är jag hemma. Kom igår onsdag. Och imorse när jag vaknade var det frost och minusgrader. Lite annorlunda mot i Panama City Beach.
Har jobbat idag. Och nu sitter jag hemma vid datorn och funderar på vad jag ska börja med, blir nog att packa upp väskan.
Min cykel + lådan/kartongen med mina hjul och våtdräkt har inte kommit hem än. Jag hoppas att de kommer ikväll.
Men när jag stod där på Landvetter, flygplatsen och väntade på mina grejer började jag att skratta. Jonas Colting, åkte hem från Florida i måndags, det vill säga dagen innan mig ocn hans kartong kom igår. Den såg exakt ut som min enda skillnaden var att jag tejpat med brunt tejp och han med silvertejp. Trodde det var min och att den blivit öppnade i tullen och igentejpade med silver tejp men när den kom närmare stod det Jonas namn på den.
Kanske kommer Ted, Anso, Kaj och Timo och killarna se mina föresenade grejer ikväll eftersom de kommer hem idag!?!

Skapa flashcards