Alla inlägg den 18 mars 2007

Av Eva - 18 mars 2007 13:53

Så här ett par timmar efter målgång är jag trött och benen värker. Men det är så det ska vara efter en Ironman. Jag tog mig i mål idag men det var en verklig kämpig dag. Redan på simningen fick jag kramp i vaderna. Och sedan fortsatte det…. Cyklingen gick hyfsade de två första varven (av tre). Jag kände mig hyfsade pigg men på tredje blev jag trött. Och tappade tid på tjejerna som låg precis framför mig. Löpningen var en överlevandsfas. Direkt efter cyklingen kunde jag inte springa alla men jag kom i gång och lufsade runt hela maran. Men det gick inte lätt. Trist när man verkligen vill springa fort. Jag kom sexa, min tid blev 10.15-10.16 Vet inte exakt just nu. Det mest positiva var att jag kunde äta och dricka under hela loppet och hade inte några problem alls med magen. Och direkt efter loppet kunde jag också äta så det var bra. Men jag hade hellre mått illa och cyklat och sprungit fortare. Återkommer med en längre rapport imorgon

Ovido - Quiz & Flashcards