Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Eva - 12 oktober 2008 18:16

Jag blev aldrig sjuk, så den extra vilodagen som jag tog i tisdags gjorde nog susen. Men man ska aldrig säga aldrig, blir kanske sjuk imorgon i stället. Kan man aldrig veta. Men just nu är jag iallafall frisk!
Träningen har gått bra och jag har fått äran att träna i regn, blåst och sol!
Har tränat allt, simning, löpning och cykel. Sen har jag styrketränat lite.
Så jag hoppas att jag kommer i form till Florida, är inte så länge kvar nu. Mindre än en månad.
Igår gick den största triathlontävlingen av alla av stapeln på Hawaii, nämligen Ironman Hawaii! Följde den lite innan det var dags att sova för oss i Sverige. Men jag hann kolla resultatet innan jag for och cyklade och simmade i morse. Verkar varit en blåsig dag men fin dag! Många bra prestationer och nya Champions korades. Bra jobbat allihopa! Grattis!

Ovido - Quiz & Flashcards