Direktlänk till inlägg 5 november 2007

En dag på stranden...

Av Eva - 5 november 2007 06:04

..eller rättare sagt ett par timmar på stranden blev det idag.
Jag gillar att vara ute i solen men att ligga och sola en hel dag är inget för mig. Men var ute på standen ett par timmar idag. Var härligt!
Sedan åt vi lunch på ett mysig ställe nästan på stranden.
Och nu ikväll har vi varit på middag och prisutdelning, och efter fest.
Det var trevligt.
Cykelbilden är från tävlingen tagen av en av bröderna Airikka under gårdagens lopp.
Och den andra bilden tog jag idag på utsikten vid stranden som ligger nedanför vårat hotell.
Imorgon blir det ännu en riktigt semesterdag och på tisdag far jag hemåt.

 
 
Ingen bild

Mattias

5 november 2007 07:35

Verkar vara härligt där på Hawaii. Njut av det. Ska bli kul att surra lite när du kommer hem. Vi har förresten 2 cm snö hemma nu. Går dock inte åka skidor ännu.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 10 maj 2010 23:07

Här kommer jag att blogga fortsättningsvis http://twitter.com/thuleadventure www.thuleadventureteam.com www.evanystrom.comhttp://www.facebook.com/#!/pages/Thule-Adventure-Team/264798978667?ref=ts  Thule Adventure teams "fan club" på facebook. G...

Av Eva - 1 maj 2010 08:27

Grått ute och regnet hänger i luften idag igen. Var är solen kan man ju undra?! Verkar som att det ska bli lite bättre väder imorgon, man kan ju alltid hoppas på det. Ska iväg och simma snart, inomhus   . Satt och läste Outside träning 2010 till ...

Av Eva - 30 april 2010 18:54

Ledig dag = cykeldag. Blev ett långpass på cykeln idag. Hade tur och klarade mig rätt bra från regn under passet. Fick ta av och på regnjackan ett par gånger bara :) Just nu regnar det desto mer. I Kina gick det också bra även om teamet hade det tu...

Av Eva - 28 april 2010 15:53

Förmiddagens cykelpass vimlade av fina vitsippor i skog och mark! Kan tänka mig att eftermgens löppass kommer att kantas av ännu fler vitsippor! Det är härligt med vår! I Kina går det bra. Thule Adventure Team vann första etappen och blev tvåa på...

Av Eva - 25 april 2010 21:25


I torsdags åkte Martin till Kina för att tävla i Baise International Outdoor Quest‏. Tävlingen startar i morgon måndag och är en fyra dagars etapp tävling.Thule Adventure team i Kina består av:  Richard och Elina Ussher, Martin och Karl ( ej me...

Ovido - Quiz & Flashcards