Direktlänk till inlägg 3 december 2007

Advent

Av Eva - 3 december 2007 17:37

Igår var det fösta advent och vi tände det första ljuset. Har i helgen haft besök av min mamma och pappa, det var kul.
På tal om advent är jag imponerad och tycker att det är väldigt fint  med alla adventsljusstakar och stjärnor som lyser i nästan varje fönster.
Det är inte alla som tänder eller har lampor i sina fönster men nu tror jag nästan alla har adventssaker i sina fönster och de lyser så fint. Jag tycker att det är kul att springa och titta på dem. Eller jag menar att jag underhåller mig själv genom att "kika" på alla fönster medan jag tränar.
Jag hoppas på att komma igång mer med träningen denna vecka. Jag längtar till jag ska ut och cykla. Antingen blir det på onsdag när jag är ledig eller så får det vänta till helgen, beroende på väder och vind.
Nu ska jag till Posten och hämta ut ett paket från en ny sponsor. Jag åter kommer mer om denna snart!

 
 
Linda

Linda

4 december 2007 08:44

Jag vill också ha sponsorer och få paket...
Cykla är bra härligt! Ha en trevlig tur när du nu ger dig ut.

http://www.lindaeriksson.com

 
Ingen bild

Fan

5 december 2007 08:16

Vad är det för sponsor och vad fick du i paketet (lite väl tidigt julpaket, eller) ?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 10 maj 2010 23:07

Här kommer jag att blogga fortsättningsvis http://twitter.com/thuleadventure www.thuleadventureteam.com www.evanystrom.comhttp://www.facebook.com/#!/pages/Thule-Adventure-Team/264798978667?ref=ts  Thule Adventure teams "fan club" på facebook. G...

Av Eva - 1 maj 2010 08:27

Grått ute och regnet hänger i luften idag igen. Var är solen kan man ju undra?! Verkar som att det ska bli lite bättre väder imorgon, man kan ju alltid hoppas på det. Ska iväg och simma snart, inomhus   . Satt och läste Outside träning 2010 till ...

Av Eva - 30 april 2010 18:54

Ledig dag = cykeldag. Blev ett långpass på cykeln idag. Hade tur och klarade mig rätt bra från regn under passet. Fick ta av och på regnjackan ett par gånger bara :) Just nu regnar det desto mer. I Kina gick det också bra även om teamet hade det tu...

Av Eva - 28 april 2010 15:53

Förmiddagens cykelpass vimlade av fina vitsippor i skog och mark! Kan tänka mig att eftermgens löppass kommer att kantas av ännu fler vitsippor! Det är härligt med vår! I Kina går det bra. Thule Adventure Team vann första etappen och blev tvåa på...

Av Eva - 25 april 2010 21:25


I torsdags åkte Martin till Kina för att tävla i Baise International Outdoor Quest‏. Tävlingen startar i morgon måndag och är en fyra dagars etapp tävling.Thule Adventure team i Kina består av:  Richard och Elina Ussher, Martin och Karl ( ej me...

Ovido - Quiz & Flashcards