Direktlänk till inlägg 6 december 2007

Team Woolpower

Av Eva - 6 december 2007 17:23

Så var det helt klart.
Jag är numera medlem av Team woolpower.
Detta är ett utklipp från www.woolpower.se presentation av sitt team:
Vi tycker om starka personligheter, människor som har ambitioner och som gärna tar täten i utvecklingen. Därför har vi samlat ihop en utvald skara personer inom olika områden som vi samarbetar lite extra med. De tycker alla väldigt mycket om Woolpower och använder kläderna flitigt och intensivt. De testar och utvärderar plaggen i tuffa förhållanden och vi tar till oss!

TEAM Woolpower är en handplockad skara av fem personer. Här har vi Årets Äventyrare 2007, vi har den svenska mästaren i surfski-paddling, en av Sveriges absolut bästa triathleter, en auktoriserad bergguide som är en ikon inom sitt gebit och vi har en av Europas mest fotograferade snowboardåkare.
Läs mer på http://www.woolpower.se/se/asp/partners_1.asp


Vad är då woolpower:
UNDERSTÄLL MED OMTANKE. Woolpower är en hel kollektion av plagg för hela kroppen, som kan kombineras på olika
sätt beroende på temperatur och form av aktivitet. Woolpower underställ, sockor och förstärkningsplagg tillverkas i
materialet Ullfrotté Original. Och allting tillverkas på plats i Östersund. Materialet finns i olika tjocklekar och har olika
funktioner och fördelar. Tjockleken på materialet mäts i gram per kvadratmeter och finns i 200, 400, 600 och 800 g/m².
(
Källa www.woolpower.se )


Och så här ser jag numera ut :)


 
 
Linda

Linda

6 december 2007 18:18

Fint!

http://www.lindaeriksson.com

 
Ingen bild

Peter F

7 december 2007 09:51

Ser ut som rätt klädsel på Hawaii

 
Ingen bild

reymar

7 december 2007 17:34

Det ser (g)ulligt ut. Ull har ofta kliat på mig men detta är kanske en speciell kardning.

 
Ingen bild

Fan

7 december 2007 19:36

Kramgo o mjuk i nya kläder ?

 
Ingen bild

Anne granne

7 december 2007 21:29

Vill du vara tomte hos oss på julafton? Om dom har kläderna i rött förstås :-)

 
Ingen bild

Goran

7 december 2007 22:01

Snyggt Eva, jag är djupt imponerad av de tuffa kläderna :-) Får jag köpa dina gamla?

 
Ingen bild

En Vän

8 december 2007 20:11

Vem fn är Fan?

 
Ingen bild

...

9 december 2007 22:28

Jag tror Martin är Fan

 
cxssa

cxssa

10 december 2007 10:39

gött

http://www.abbefreestyle.com

 
Ingen bild

Eva

10 december 2007 19:34

Känner mig faktiskt nästan som en tomte på bilden fast svartklädd.
Och vem Fan är vet jag inte (men jag tror inte att det är min Martin iallafall), och vem är Vän?
Fast jag är iallafall glad för ALLA trevliga och snälla kommentarer på min blogg!
Ser alltid framemot att logga in på min blogg för att se om jag fått någon ny kommentar.
/Eva

 
Ted Ås

Ted Ås

11 december 2007 21:38

Hälsa Anders Bergvall från mig, om du träffar honom. Såg att han var Teamkompis med dig... Han har jag åkt skidor med!!

http://www.tedas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 10 maj 2010 23:07

Här kommer jag att blogga fortsättningsvis http://twitter.com/thuleadventure www.thuleadventureteam.com www.evanystrom.comhttp://www.facebook.com/#!/pages/Thule-Adventure-Team/264798978667?ref=ts  Thule Adventure teams "fan club" på facebook. G...

Av Eva - 1 maj 2010 08:27

Grått ute och regnet hänger i luften idag igen. Var är solen kan man ju undra?! Verkar som att det ska bli lite bättre väder imorgon, man kan ju alltid hoppas på det. Ska iväg och simma snart, inomhus   . Satt och läste Outside träning 2010 till ...

Av Eva - 30 april 2010 18:54

Ledig dag = cykeldag. Blev ett långpass på cykeln idag. Hade tur och klarade mig rätt bra från regn under passet. Fick ta av och på regnjackan ett par gånger bara :) Just nu regnar det desto mer. I Kina gick det också bra även om teamet hade det tu...

Av Eva - 28 april 2010 15:53

Förmiddagens cykelpass vimlade av fina vitsippor i skog och mark! Kan tänka mig att eftermgens löppass kommer att kantas av ännu fler vitsippor! Det är härligt med vår! I Kina går det bra. Thule Adventure Team vann första etappen och blev tvåa på...

Av Eva - 25 april 2010 21:25


I torsdags åkte Martin till Kina för att tävla i Baise International Outdoor Quest‏. Tävlingen startar i morgon måndag och är en fyra dagars etapp tävling.Thule Adventure team i Kina består av:  Richard och Elina Ussher, Martin och Karl ( ej me...

Ovido - Quiz & Flashcards