Direktlänk till inlägg 23 december 2007

Dan före dopparedan

Av Eva - 23 december 2007 10:13

Piteå den 23 december.
En minus grad och lite snö och is här och där.
Ivanliga fall brukar det vara kallt under jul men i år verkar det bli en mild jul. Skönt. Synd bara att snön som kom för ett par veckor sedan har smält och nästan regnat bort helt.
Som tur är för mig som gillar att åka skidor finns ett 2,3 km långt konstsnöspår som man kan åka på. Jag har varit dit två gånger. Första gången var det "Eva på hal is". För det första var det många månader sedan jag åkte skidor (skate) så jag var ovan och för det andra hade det varit varmt och sedan frusit på så det var rena rama isbanan. Först tyckte jag att det var pest och pina och tänkte åka hem efter ett varv men så blev det kul, så jag fortsatte många varv till. Igår när jag var där hade de till min stora glädje kört upp spåren, så det var inte alls isigt! Så då var det extra kul att åka.
Kanske blir det skidtur idag med, vem vet.
Ikväll tänkte jag vinna på Bingolotto. Har köpt två lotter så håll tummarna!
Och imorgon kommer tomten....
Bilden är på mamma och pappas julgran

 
 
camilla

camilla

23 december 2007 11:06

God Jul Eva! Skäm bort dig och ha det riktigt skönt i jul - det är du värd.

Från en hostig och hes Camilla på bättringsvägen :-)

http://www.camillalindholm.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 10 maj 2010 23:07

Här kommer jag att blogga fortsättningsvis http://twitter.com/thuleadventure www.thuleadventureteam.com www.evanystrom.comhttp://www.facebook.com/#!/pages/Thule-Adventure-Team/264798978667?ref=ts  Thule Adventure teams "fan club" på facebook. G...

Av Eva - 1 maj 2010 08:27

Grått ute och regnet hänger i luften idag igen. Var är solen kan man ju undra?! Verkar som att det ska bli lite bättre väder imorgon, man kan ju alltid hoppas på det. Ska iväg och simma snart, inomhus   . Satt och läste Outside träning 2010 till ...

Av Eva - 30 april 2010 18:54

Ledig dag = cykeldag. Blev ett långpass på cykeln idag. Hade tur och klarade mig rätt bra från regn under passet. Fick ta av och på regnjackan ett par gånger bara :) Just nu regnar det desto mer. I Kina gick det också bra även om teamet hade det tu...

Av Eva - 28 april 2010 15:53

Förmiddagens cykelpass vimlade av fina vitsippor i skog och mark! Kan tänka mig att eftermgens löppass kommer att kantas av ännu fler vitsippor! Det är härligt med vår! I Kina går det bra. Thule Adventure Team vann första etappen och blev tvåa på...

Av Eva - 25 april 2010 21:25


I torsdags åkte Martin till Kina för att tävla i Baise International Outdoor Quest‏. Tävlingen startar i morgon måndag och är en fyra dagars etapp tävling.Thule Adventure team i Kina består av:  Richard och Elina Ussher, Martin och Karl ( ej me...

Ovido - Quiz & Flashcards