Alla inlägg den 7 augusti 2007

Av Eva - 7 augusti 2007 22:14

Idag har jag bara varit hemma. Förrutom när jag gick ett par hundar meter ner till återvinningsstationen med skräp.
Annars har jag och Martin bara varit hemma och fixat. Vi har bland annat klippt gräs, städat, gjort rabarberkräm, bytt brevlåda m.m
Nu ikväll när min syster ringde kom jag på att hon var den första jag pratade med idag förrutom Martin. Fast sen kom jag på att det inte riktigt var sant då det ringde en tjej idag och ville sälja en tidningsprenumeration.
Jag har alltså vilat från träning idag. Igår sprang jag långt och simmade så idag har jag varit trött. Skönt att vila då!

Till helgen blir det tävlingar.
På lördag ska jag köra Horlatriathlon och på söndag är det cykeltävling i Burseryd som gäller.
Ska bli kul att "börja" tävla igen!

Ovido - Quiz & Flashcards