Alla inlägg den 25 augusti 2007

Av Eva - 25 augusti 2007 17:14

Nu är jag redo inför morgondagens tävling.
Dagen har hitills iallafall varit lugn.
Sett pa eftersändningar fran friidrotts-VM.
Varit pa race-briefing, och det bästa av allt, jag har varit med min cykel till Bike-doctor. Sa nu vet jag att min cykel är redo. "bike-doctorn" kollade alla skruvar, ställde in växlarna, kollade bromsarna, kändes väldigt bra. Den verkade vara i trim.
Nu hoppas jag bara att jag ska vara det imorgon med.
Har sett ett par av mina konkurrenter, bland annat Erica Csomor som har vunnit denna tävling tre ar i rad.....
Min taktik är, att jag försöker ta det "lugnt" pa första löpningen över 10 km. Sedan maste jag cykla sa fort jag kan, far att sedan orka springa de 30 km som tävlingen avsluts med.
Vi far se. Vet inte om jag kommer hinna/orka skriva om tävlingen imorgon, söndag annars blir det pa mandag.
Min rosa rosa cykel väcker verkligen uppmärksamhet. Idag när jag hade med dem till race-briefingen, för att jag skulle till bike-doctorn i samband med detta sa var det inte bara en  som kollade pa den....
Lite jobbigt men jag börjar bli van. Kan ju in gömma den.
Även om jag försköte idag. Jag ställde nämligen in den pa en cykelförvaring när jag skulle äta.
Hall gärna tummarna för mig imorgon, startar kl. 8.00


Ovido - Quiz & Flashcards