Alla inlägg den 15 november 2009

Av Eva - 15 november 2009 21:40

igen som vanligt!

Jobb imorgon igen, som vanligt!

Helgen har varit bra. Igår var jag till Stockholm över dagen. Tåget kom och gick i tid, det gillar jag!
Herbalifes Sportseminariet var bra och jag hoppas att de som lyssnade på mig gav mig godkänt.
Svårt att veta vad man ska prata om inför en massa människor men jag hoppas jag fick ihop det ganska bra till slut iallafall.
Idag har jag sprungit Herkuels (min triathlonklubb) stuglopp, det var också trevligt även om vi inte sprang rakt på alla kontroller och jag gjorde ett par vurpor både på ängar och i stora vattenpölar:). Stugloppet går till så att alla som är med får åka buss till hemlig plats. Där får man en karta med ett antal kontroller som man ska ta. Sista kontrollen och målet är Herkulesgården. Vi (jag, Martin och Martin) kom i mål  och fick den traditionsenliga soppan!


Sedan på eftermiddagen blev det en fin nästan vindstilla paddeltur i nästintill solsken.
Det var länge sedan sist som solen tittade fram!

Ovido - Quiz & Flashcards