Alla inlägg den 18 november 2009

Av Eva - 18 november 2009 20:45

Nu är det inte längre kul och mysigt att vara inne när det blåser och regnar ute. Orsaken är att det regnat och mer eller mindre blåst så länge jag kommer ihåg. Med ett litet undantag i söndags då nästan solen tittade fram ett par timmar på eftermiddagen.
Onsdag är lika med ledig dag från jobbet för min del. Men jag har varken orkat eller varit motiverad till att träna. Så det blev "bara" ett paddelpass idag mitt på dagen. Det tänkta cykelpasset ställdes in och krafterna sparar jag till imorgon i stället. Ibland kan det vara bra att hoppa över ett pass eller två för att inte slösa allt för mycket på den viktiga motivation och träningsviljan.
Problemet är när man börjar hoppa över fler pass än man tränar....
Eller hoppa över många planerade träningar utan verklig anledning. Jag tror att min kropp behövde vila från träning idag efter ett par veckor med ökande träningsmängd.
Snart ska vi iallafall iväg till värmen... se www.flinta.nu

Återkommer med mer om detta efter Martins omröstning Skrattande

Ovido - Quiz & Flashcards