Alla inlägg den 29 november 2009

Av Eva - 29 november 2009 13:55

Nu är vi framme i Malaysia. Vi kom för lite mer än ett dygn sedan lite lätt jetlaggade. Vi gick och la oss kring kl. 21. Och både jag och Martin vaknade ungefär samtidigt och trodde det var morgon. Eftersom det var mörkt i rummet tände vi lampan, då var den 23.37 Vi försökte sova men kl. 1.00 så gav vi upp och började läsa lite till ca kl. 2.00 Sedan släckte vi igen..... Tror inte jag somnade på riktigt på flera timmar. Malaysia ligger 7 timmar före Sverige i tid!

Idag har det varit race briefing 1 av 2. Och så har jag och Martin varit in till storstan Kuala Lumpur. Var intressant. Även om biljetterna till Twin Tower var slut för dagen. Vi roade oss med att dricka färska frukt och bärdrinkar, och gick på en marknad och fyndade lite. På eftermiddagen så har vi sprungit och tränar på hur Martin ska kunna få fram mig snabbare på inlines med hjälp av draglina och stavar. Det enda jag vill är att INTE ramla. Klarade mig idag men andra tävlingsdagen startar med inlines, nervöst....Förrutom löpning nedför en fors och downhill cyklingen. Mycket som måste "övervinnas".
Det är 18 lag som är med på startlistan. Och eftersom alla lag tävlar i samma klass så är det absolut mest herrlag. Har sett tre tjejer till, en som tävlar i mix, och två tjejer som är ett lag.


Ovido - Quiz & Flashcards