Alla inlägg den 22 november 2009

Av Eva - 22 november 2009 13:26

Jag trodde att jag klarat mig från biverkningar av influensa sprutan när jag vaknade i går morse. Tog sprutan före lunch i fredags. Men så fel jag hade. Det började redan i går på förmiddagen . Var ute och sprang i Jönköping men det gick tungt! Sedan fick jag huvudvärk och vara bara trött.
Var som sagt var i Jönköping på långdistans triathlon samling. Men vi tränade bara lite på förmiddagen så jag kunde vara med på allt.
Efteråt gick vi ett par timmar på Svenska cykelmässan, och det var jobbigt:)
Idag har jag och Martin paddlat dubbelkajak för att träna inför nästa race, men jag kände mig inte alls pigg. När jag sedan kom hem fick jag jätte ont i huvudet igen.... Måste bara vara den där sprutan som spökar....
Så det blir ingen mer träning idag.
SKa försöka orka med at fixa lite här hemma i stället. Får se hur det går.
Nu känner jag mig lite bättre igen iallafall.
På fredag far jag och Martin till Malaysia för att delta på PAER, återkommer med den tävlingen lite senare.

Ovido - Quiz & Flashcards