Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av Eva - 8 oktober 2007 19:56

Jag gillar egentligen inte katter men jag har iallafall en favoritkatt. Han heter Torsten och är granne med oss.
Han är helsvart och ett par år gammal.
Fast han är rolig, när jag är ute själv och ser honom, kan jag ropa på honom -Torsten, Torsten, då kommer han springade och vill att jag ska klia honom bakom öronen.
Fast om han hör någon annna katt (bor ett antal i husen omkring oss) så springer han oftast och gömmer sig.
Ikväll när jag kom hem från affären så såg jag honom. OCh som vanligt ropade jag på honom. och han var verkligen söt. Först kliade jag honom en stund sedan började jag gå in. Då sprang han efter mig så jag var tvungen att klia lite till. Och sedan gick jag och han kom efter, så jag stannade igen och kliade honom......
Så roligt hade jag det ikväll!
Har haft en välbehövlig vilodag idag. Imorgon ska jag jobba, springa, simma och boka en biljett till Florida.

Ovido - Quiz & Flashcards