Alla inlägg den 31 oktober 2007

Av Eva - 31 oktober 2007 02:58

Här är vårt hotell från ovan.
Här ryms många turister, och detta är bara ett av ett antal stora hotell utefter stranden.

Av Eva - 31 oktober 2007 02:44

Sitter och håller på att somna vid datorn och klockan är 20:44, här i Panama City, i Sverige är klockan 02:44...
Min kropp och knopp är fortfarande inställda på svensk tid så det är inte underligt att jag är trött... brukar inte vara uppe så här länge.
Mest väntar jag på att min cykel ska komma. De skulle ringa på min mobil om den är med på planet som landar 20:58. Jag håller tummarna att den kommer ikväll.
Och om den inte kommer ikväll eller imorgon, blir det lite stressigt.
Fast man ska inte stressa upp sig i onödan.
Var och sprang lite i eftermiddag. Skönt att röra på benen lite.
Sprang från vårat hotell till starten och lite på löpbanan.
Mina intryck, tur att det inte är högssäsomg här, med tanke på alla jätte hotell som finns här så måste stranden och gatorna svämma över med turister under högsäsongen, samt vilka fina, mysiga typiska små amerikanska hus det finns (utmed löpbanan).

Eftersom jag brukar skriva om djur så kommer också här en kort djurrapport:
* Är inte lika rädd för hajar här som jag var i Sydafrika,  varför vet jag inte,
*har inte sett några läskiga djur (än),
* Finns massa stora fjärilar, de är fina

Det var allt för denna gången.

Skapa flashcards